SCHWARZKOPF: 120 DE ANI DE INOVAŢIE
Primul şampon, primul fixativ, coloranţi pentru păr recunoscuţi la nivel global şi o nouă definiţie a frumuseţii, fără precedent: povestea Schwarzkopf s-a bazat pe inovaţie. 120 de ani Schwarzkopf - 120 de ani de angajament şi pasiune pentru individualitate, creativitate și modă, sub influența fiecărei ere.
Totul a început în urmă cu 120 de ani, într-o mică farmacie din Berlin: Hans Schwarzkopf a inventat primele produse revoluționare pentru păr care, în scurt timp, au fost căutate la nivel global. Astăzi, Schwarzkopf este deţinut de Henkel - şi este unul dintre cele mai de succes branduri internaţionale. Inovaţiile sale în îngrijirea părului, styling şi colorare sunt pioniere. Sunt mai mult decât nişte simple produse: vorbim despre frumuseţea individuală, starea de bine şi exprimarea celei mai bune versiuni a ta - cu posibilităţi nelimitate. Alăturaţi-vă unei călătorii în trecut alături de Schwarzkopf!
Hans Schwarzkopf, chimist şi farmacist, inaugurează un magazin de coloranţi pentru păr, medicamente şi parfumuri pe strada Passauer din Berlin-Charlottenburg. A anticipat că acest magazin va deveni piatra de temelie a uneia dintre cele mai importante companii de îngrijire a părului din lume?
Prima inovaţie nu se lasă așteptată prea mult timp: Hans Schwarzkopf lansează un şampon pudră. Costă 20 de “Pfennige” (cenţi) germani per pungă, se dizolvă în apă şi devine instant mult mai popular decât săpunul solid pentru păr disponibil în acea perioadă. “Şamponul cu figura neagră“ devine instant un succes.
Următorul succes pentru compania Schwarzkopf constă în introducerea primului şampon lichid pentru păr pe piaţa europeană.
1933
Urmează primul șampon pentru păr din lume fără săpun/non-alcalin: “Onalkal” este privit ca mama tuturor şampoanelor moderne. Pe lângă produsele pentru îngrijirea părului, soluțiile de permanent pentru păr extind gama.
Cu “Onaltherma”, Schwarzkopf introduce pe piaţa germană prima soluție de permanent la rece. Creează bucle fără a mai fi nevoie să încălzești părul până la aproape 100 de grade. În acelaşi timp, cu “Poly Color”, Schwarzkopf introduce o vopsea pentru păr destinată consumatorilor finali.
Schwarzkopf introduce pe piaţa germană “Schauma Creme-Schaumpon“, ambalat la tub. Un succes răsunător: “ Schauma“ devine simbolul şamponului în Germania de Vest - şi creează o piaţă de larg consum pentru şampon în Germania.
Femeile scapă de frica vântului sau a vremii datorită fixativului Taft, prima ”plasă lichidă pentru păr”. Într-o țară ce sărbătorește miracolul economic “Wirtschaftswunder” de după război, se inventează un nou cuvânt: a “tafta” înseamnă ”a-ți acoperi părul cu fixativ”.
1968
Schwarzkopf introduce “Palette Color Shampoo“. Coloranții pentru păr din gama Palette devin din ce în ce mai răspândiți și continuă să livreze expertiza adevărată a culorii.
1974
Este introdusă “Metoda Schwarzkopf“ – un nou concept sistemic creat în jurul permanentului pentru păr ce include consultație, tehnologie și training.
1987
Protejarea mediului înconjurător: Schwarzkopf este primul producător internațional de produse cosmetice care adresează subiectele sociale relevante referitoare la sustenabilitate. Fixativul “Drei Wetter Taft“ trece la o formulă ce conține gaz propulsor fără CFC.
Corporația Henkel, cu sediul la Düsseldorf, preia Schwarzkopf și devine unul dintre cei mari furnizori europeni de produse pentru îngrijirea părului.
Cum este și normal, Schwarzkopf sărbătorește 100 de ani printr-o inovație: “Re-Nature“ este primul colorant pentru păr gri care se auto-pigmentează. Formula sa, când este expusă la oxigenul din aer, redă culoarea naturală a părului.
got2b – un brand tânăr inspirat din trendurile actuale de styling – este introdus în clienții europeni de retail.
2007
Armin Morbach dezvoltă noul Schwarzkopf Looks. Stilistul profesional traduce trendurile în coafuri strălucitoare și moderne ce pot fi purtate de oricine. Modelele sunt fotografiate de nume internaționale celebre precum Patrick Demarchelier.
Împuternicirea femeilor: Schwarzkopf anunță inițiativa evenimentului de caritate "Milioane de Șanse". Împreună cu organizații locale și internaționale de ajutorare, Schwarzkopf implementează proiecte care sprijină fetele și femeile din întreaga lume în construirea unei vieți profesionale de succes și a unui viitor personal.
Schwarzkopf aduce cel mai recent trend de îngrijire a culorii direct din saloane în casa ta: ColorExpert combină culori încântătoare ale părului cu o îngrijire intensă. Sistemul în 3 trepte cu tehnologia OMEGAPLEX® protejează micro-legăturile din interiorul firului de păr, chiar și atunci când este colorat. Rezultatele sunt culori radiante și păr hidratat în profunzime.
Schwarzkopf este un exemplu în inovare: pentru a marca aniversarea a 120 de ani, brandul sărbătorește frumusețea individuală cu ajutorul campaniei #createyourstyle - o îndepărtare de la idealurile fizice ale frumuseții. Diversitatea, autenticitatea și încrederea sunt în centrul atenției. Ceea ce contează cu adevărat este ca stylingul să fie distractiv. Schwarzkopf dorește să continue să contribuie la acest lucru.